×

BEZGLUTENOWE MUFFINKI BANANOWE Z SUROWĄ CZEKOLADĄ

GLUTENFREE BANANASPLIT MUFFINS !

   Odkąd poznałam smak i wartości surowej czekolady, właściwie szkoda mi "czasu" na zwykłą. Próbowaliście ? Wygląd , zapach i smak sproszkowanego surowego kakao w ogóle nie przypomina tego, tradycyjnego które pewnie każdy z Was miał okazję spróbować. Nie każdemu może odpowiadać w tak surowej postaci , jednak w wypiekach sprawdza się idealnie. To mój drugi przepis z użyciem dwóch postaci takiego kakao - w proszku i  jako kruszone ziarna. Obydwa produkty i wartości odżywcze przedstawiałam już----> tutaj.
     Dziś przesmaczne i przeproste muffinki bananowe.
SKŁADNIKI : 

Szklanka mąki owsianej bezglutenowej
Szklanka mąki ryżowej 
pół szklanki rodzynek
2 -3 łyżki surowego kakao w proszku BioPlanet
2łyżki surowego kakao kruszonego BioPlanet
2 łyżeczki sody
1 łyżeczka proszku
2 banany
2 łyżki oleju kokosowego
1-2 łyżki syropu daktylowego
1 łyżka octu jabłkowego


Rodzynki zalewamy ciepłą wodą na ok 15 minut. Składniki suche i mokre wyrabiamy łyżką w osobnych miskach, następnie wlewamy mokre do suchych (nigdy na odwrót). Rodzynki wlewamy razem z wodą.Banany rozgniatamy widelcem.  Ciasto wlewamy do foremek i posypujemy surowym kakao kruszonym.Pieczemy 20 minut w 200 stopniach.








1 komentarz:

  1. Witam, babeczki wyszły dość suche mimo, że zwiększyłam ilość bananów. Ile wody należy dolać do babeczek? Nie jest to określone wprost a ma to raczej duże znaczenie w tym wypadku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Vegannmuffins - muffinki bez mleka , Blogger