×

MUFFINKI BEZGLUTENOWE Z MASŁEM ORZECHOWYM

PYSZNE, ORZECHOWE MUFFINKI BEZGLUTENOWE Z MLEKIEM JAGLANYM


Macie ochotę na bezglutenowe, wilgotne, kaloryczne i naturalnie słodkie muffinki ? To zapraszam na ten przepis ! Są masywne i zdatne do spożycia nawet na 4 dzień (choć u mnie pierwsza partia zniknęła w 10 minut :)) .

Jakie są zalety masła orzechowego i jak je zrobić ?
Możecie kupić gotowe - tak jest najłatwiej, najszybciej i równie dobrze jeśli znajdziecie odpowiednie. Jakie ? Takie, które nie ma żadnych dodatków poza orzechami. Mogą to być orzechy prażone - będą miały bardziej karmelowy smak. Masło orzechowe powstaje ze zmielonych na gładką masę orzechów . Musicie mieć jedynie b.dobry blender. Najpopularniejszym masłem orzechowym na rynku jest to z orzechów ziemnych. Są produkowane na świecie w największej ilości. Jeśli jesteście zainteresowani co daje nam duża dawka zmielonych orzechów , kliknijcie w : zalety masła orzechowego. W skrócie daje nam dużo białka i błonnika , świetnie wpływa na kondycje mieśni, mózgu , układu nerwowego, włosów , skóry i paznokci. Z dostępnych produktów na rynku polecam :
Bio Masło Orzechowe Firmy Terrasana dostępne w różnych odmianach i smakach.

A oto przepis na moje muffinki :
Składniki suche na 8 muffinek : 
Pół szklanki mąki kokosowej 
Szklanka mąki owsianej bezglutenowej
2łyżki proszku do pieczenia bezglutenowego

Składniki mokre : 
3 łyżeczki masła orzechowego
1 szklanka mleka jaglanego 

Wszystkie składniki mieszamy , pieczemy w 190 stopniach ok. 17 minut. Moje muffinki mają karobową polewę, którą posmarowałam muffinki przed włożeniem do piekarnika przy użyciu sylikonowego pędzelka. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Vegannmuffins - muffinki bez mleka , Blogger